64

Southwest SSF4 Endless Battle on PSN!

2456716

Comments

  • AlexAlex Slayer Scrub Joined: Posts: 590Registered
    add me to please. Im avaliable teus.

    PSN = Slayer_Alex
    Slayer ALex.
  • KageGiovanniKageGiovanni That Man Hustles Joined: Posts: 341Registered
    Heads ups to whoever ends up in the same room I'm in, I will be recording the matches (not streaming).
    Need Me, contact me on my new account: CODE=BLUE
  • ParryPerson.ParryPerson. It is done. Joined: Posts: 3,865Registered
    With so many people, I'll make a chat room a little before 7, then start inviting whoever is online, while checking the chat room, I'm guessing that with the chat room up, everyone who isn't in the first ssf4 room can make the other ones. If someone would like to be a designated "2nd room starter" just add everyone on the list, or, if no one wants to bug with all that, I'll simply make a room, leave when full, make another, leave when full, etc, depending on how many people/rooms we need.
    lol turning into another LA drama thread...put me up there if you will thanks
    add me to please. Im avaliable teus.

    PSN = Slayer_Alex

    Will add today :)
    Avatar by Muffin
    #LAFGC on EFNet

    <MrWizard> ive pre banned parry from evo south
    <[Parry]> This is because I ditched helping on the smash brackets isn't it
    <MrWizard> yep
  • pnutz409pnutz409 Guile FTW! Joined: Posts: 27Registered
    I don't mind joining up. PSN ID: pnutz409 I really have a lot to learn on this game.
  • ParryPerson.ParryPerson. It is done. Joined: Posts: 3,865Registered
    I don't mind joining up. PSN ID: pnutz409 I really have a lot to learn on this game.

    Added :) I'll be making a chat room around 6:45 or so and inviting as I see people. When 7 comes around I'll make the first room, 2nd room, so and and so forth as needed.

    I will say that it DOES NOT MATTER WHO THE HOST IS. SSF4 does not work this way, it's purely on a connection to connection basis, so please be patient as all of us get lag at some point or another. Also if you have a spare USB keyboard laying around, it does make the chat room a bit easier, but it's not so bad without one (I do not use a keyboard).

    I'll be checking the thread for anyone else that wants to sign up all day today.
    Avatar by Muffin
    #LAFGC on EFNet

    <MrWizard> ive pre banned parry from evo south
    <[Parry]> This is because I ditched helping on the smash brackets isn't it
    <MrWizard> yep
  • KageGiovanniKageGiovanni That Man Hustles Joined: Posts: 341Registered
    Looking forward to playing with you guys tonight!
    Need Me, contact me on my new account: CODE=BLUE
  • ParryPerson.ParryPerson. It is done. Joined: Posts: 3,865Registered
    GG's to you guys! I learned more in 2 hours than I did all the time playing idiot randoms. I look forward to it next week! Sorry about the invite/room confusion, I have no idea slayer couldn't get in even though there was an empty slot.

    I also have no idea if there is a way to invite people to the game while specing.

    I really enjoyed mc dulls blanka vs Analrapist's cammy matches, good shit.
    Avatar by Muffin
    #LAFGC on EFNet

    <MrWizard> ive pre banned parry from evo south
    <[Parry]> This is because I ditched helping on the smash brackets isn't it
    <MrWizard> yep
  • ZTIZTI Joined: Posts: 177Registered
    I really enjoyed mc dulls blanka vs Analrapist's cammy matches, good shit.

    I guess "Analrapist" is me. lol
    GGs tonight, mc has one hell of a nasty Balanka. Shame sbl21 came so late and we could only get 3 or so games in. I hope ya'll injoyed playing against my shitty Makoto and my, slightly better but still pretty bad, Ibuki lol.

    I don't think its possible to invite while spectating but I could be wrong.

    Edit: Cammy's new Bison cosplay alt kicks ass!!
    My SF4 matches --> http://www.youtube.com/user/ZTI890
    Everything makes sense if you don't think about it.
  • PumpkinBomberPumpkinBomber Troll Hawk Joined: Posts: 3,674Registered
    Yea it was fun. I overslept. :lol: gg though.
    www.BattleForTheSouth.com
    "Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience." - George Carlin
    "I'm all in." - Phil Ivey
  • ParryPerson.ParryPerson. It is done. Joined: Posts: 3,865Registered
    I guess "Analrapist" is me. lol
    GGs tonight, mc has one hell of a nasty Balanka. Shame sbl21 came so late and we could only get 3 or so games in. I hope ya'll injoyed playing against my shitty Makoto and my, slightly better but still pretty bad, Ibuki lol.

    I don't think its possible to invite while spectating but I could be wrong.

    Edit: Cammy's new Bison cosplay alt kicks ass!!

    You made me realize how lazy I've been with my execution. I'm so ready for next week, I think we all learned a lot more than we would have playing randoms. Having a headset was actually a lot more fun than I thought it would be for SF.

    Remember dudes cheap bluetooths work, any cel phone bluetooth headset.

    Good stuff!

    Did anything get recorded?
    Avatar by Muffin
    #LAFGC on EFNet

    <MrWizard> ive pre banned parry from evo south
    <[Parry]> This is because I ditched helping on the smash brackets isn't it
    <MrWizard> yep
  • b4llzb4llz NEVER go full retard Joined: Posts: 34Registered
    God I hope not! ROFL I'm so rusty it's pathetic. I'll be online all week if anyone wants to play. Gotta decide on a main ASAP. GGs to those that were there.
    XBL - res b4llz
    PSN - res_b4llz
  • b4llzb4llz NEVER go full retard Joined: Posts: 34Registered
    I guess "Analrapist" is me. lol
    GGs tonight, mc has one hell of a nasty Balanka. Shame sbl21 came so late and we could only get 3 or so games in. I hope ya'll injoyed playing against my shitty Makoto and my, slightly better but still pretty bad, Ibuki lol.

    I don't think its possible to invite while spectating but I could be wrong.

    Edit: Cammy's new Bison cosplay alt kicks ass!!

    You played a mean Cammy. And yes her new Bison uniform (complete with side-boob) kicks ass! lol You have a target on your back after tonight. lol Damn GGs.
    XBL - res b4llz
    PSN - res_b4llz
  • KageGiovanniKageGiovanni That Man Hustles Joined: Posts: 341Registered
    Yeah, I got ZTI's rape session recorded lol. My goal now is to beat your Cammy with either my Chun or Rose. And dude.....you have to teach me those Makoto skills....I'm trying to learn her too.
    Need Me, contact me on my new account: CODE=BLUE
  • WazholeWazhole Live life with honor Joined: Posts: 15Registered
    Add me yo. Wazhole is my PSN name.
    Dallas Cowboys. 2011 Super Bowl Champions.
    SSF4: Bison, Guile.
    3s: Akuma, Makoto, Urien.
    Avatar by Savaii64
  • Sinister-XSinister-X Rodolfo Alaniz Joined: Posts: 2,085Registered
    Add me for casuals dudes.
    PSN: RudyAlaniz
  • KageGiovanniKageGiovanni That Man Hustles Joined: Posts: 341Registered
    Here's 2 of the 5/6 vids of recording i got down. Part 3 through 5/6 will be up later tonight/tomorrow. Takes a long time to upload HD vids on youtube -_=. I also apologize for not getting all the matches.


    Need Me, contact me on my new account: CODE=BLUE
  • ParryPerson.ParryPerson. It is done. Joined: Posts: 3,865Registered
    Good shit Kage, man I got worked so hard!
    Avatar by Muffin
    #LAFGC on EFNet

    <MrWizard> ive pre banned parry from evo south
    <[Parry]> This is because I ditched helping on the smash brackets isn't it
    <MrWizard> yep
  • Bob PoundmaxBob Poundmax Bad Moon Rising Joined: Posts: 592Registered
    My PSN ID is MisterPoundmax. I'm not on that often and I have alot of bad habbits but I'll try to check the thread sometimes.
    *fill in the blank*
  • KageGiovanniKageGiovanni That Man Hustles Joined: Posts: 341Registered
    And here are the remaining vids




    Need Me, contact me on my new account: CODE=BLUE
  • AikouAikou Love is Squishy Joined: Posts: 199Registered
    Add me please
    PSN:Aikou-
    I'm still a beginner but I would seriously love to get some fights in that don't consist of mostly mashing srk > . >
  • ParryPerson.ParryPerson. It is done. Joined: Posts: 3,865Registered
    Add me yo. Wazhole is my PSN name.
    Add me for casuals dudes.
    PSN: RudyAlaniz
    My PSN ID is MisterPoundmax. I'm not on that often and I have alot of bad habbits but I'll try to check the thread sometimes.
    Add me please
    PSN:Aikou-
    I'm still a beginner but I would seriously love to get some fights in that don't consist of mostly mashing srk > . >

    All added :) games start at 7 tonight. Hope to see everyone there! To prevent what happened last time I'm making the room for the full 8, and then if it gets full making another room and sending invites to all the people in the first room, and if you want to join, then you can.

    The chat room will also of course be up.
    Avatar by Muffin
    #LAFGC on EFNet

    <MrWizard> ive pre banned parry from evo south
    <[Parry]> This is because I ditched helping on the smash brackets isn't it
    <MrWizard> yep
  • jewelmanjewelman Hsien's #1 fan! Joined: Posts: 1,978Registered
    send me a chat room invite please
    Look at all my vids and you'll see I live and die by the ass.
    OOOOOOOOOOOOOO YA! muthafuckin kool-aid honda

    Graduate of the James Chen School of Execution :lol:
  • ParryPerson.ParryPerson. It is done. Joined: Posts: 3,865Registered
    send me a chat room invite please

    I invite everyone on the list.
    Avatar by Muffin
    #LAFGC on EFNet

    <MrWizard> ive pre banned parry from evo south
    <[Parry]> This is because I ditched helping on the smash brackets isn't it
    <MrWizard> yep
  • ranmasamaranmasama I dive kick irl Joined: Posts: 1,611Registered
    Add me on the list.
    http://www.youtube.com/user/battleforthesouth - Louisiana Tourneys/Casuals
    http://www.justin.tv/ranmasama - Random Xbox Live Matches. On at random times.
  • WazholeWazhole Live life with honor Joined: Posts: 15Registered
    GG's to everyone I played tonight. Gotta work on my Guile! :razzy:
    Dallas Cowboys. 2011 Super Bowl Champions.
    SSF4: Bison, Guile.
    3s: Akuma, Makoto, Urien.
    Avatar by Savaii64
  • ParryPerson.ParryPerson. It is done. Joined: Posts: 3,865Registered
    I really need to start training in this game other than these nights lol. My Bison is always close but no cigar cursed haha.

    GG's tonight guys.

    Waz, does your friend want to be added to the list for invites every week?
    Avatar by Muffin
    #LAFGC on EFNet

    <MrWizard> ive pre banned parry from evo south
    <[Parry]> This is because I ditched helping on the smash brackets isn't it
    <MrWizard> yep
  • shadyinc510shadyinc510 Joined: Posts: 34Registered
    i'm down

    I'm down to play on tuesday nights, and any other day for that matter, just add me my psn is NickelNdime510, i play all the time so just hit me up, and i'll be using a mic.
    Nickelndime510
    Ssf4 AE12 Main Cody
    UMVC3- Wolverine-Frank-Wesker/Ryu
    Kof13- unknown
  • PumpkinBomberPumpkinBomber Troll Hawk Joined: Posts: 3,674Registered
    So we playin tonight?
    www.BattleForTheSouth.com
    "Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience." - George Carlin
    "I'm all in." - Phil Ivey
  • ParryPerson.ParryPerson. It is done. Joined: Posts: 3,865Registered
    So we playin tonight?

    Is there something about "weekly" that you didn't grasp? :p
    Avatar by Muffin
    #LAFGC on EFNet

    <MrWizard> ive pre banned parry from evo south
    <[Parry]> This is because I ditched helping on the smash brackets isn't it
    <MrWizard> yep
  • PumpkinBomberPumpkinBomber Troll Hawk Joined: Posts: 3,674Registered
    Is there something about "weekly" that you didn't grasp? :p

    If it isn't posted then some people won't show. Especially new people. Maybe I won't oversleep this time. :lol:
    www.BattleForTheSouth.com
    "Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience." - George Carlin
    "I'm all in." - Phil Ivey
Sign In or Register to comment.